carinag.blogg.se

BRA FILMER PÅ TV IKVÄLL!!

Vissa kvällar är det absolut INGA bra filmer på TV. Och sen vissa kvällar ... som t.ex. ikväll finns det hur mycket som helst. Och alla filmerna går på olika kanaler, SAMMA TID. Det är så typiskt, jag vill ju se alla filmerna.
Nåja, nu har jag i alla fall valt ut två filmer som jag får zappa mellan, TV4 och TV3. Jag får åtminstone se TV4 en stund till 22 innan den andra filmen börjar. hahaha
Det blir en kväll framför TV-burken. :) :) 

Tidigare när Dennis kom hem hade han fixat dagens middag. Det blev en riktig lyxmiddag minsann med chicken nuggets och klyftpotatis ... sååå gott det var. Passade på att njuta lite extra eftersom det blir jag som står vid spisen i morgon. hihi

Med detta säger jag godnatt. Nu skall jag koncentrera mig på mina filmer och ha en härlig kväll. Hoppas ni också får en fortsatt mysig Fredagkväll.

Sov gott alla

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jeanette
skriven :

Bra film på 5:an kl 22 ;)
Ha en skön Fredag

Svar: Vet, den är superbra. Det var ett svårt val ikväll. :) Ha du också en härlig Fredag.
Carina G.

2 jeanette
skriven :

Bra film på 5:an kl 22 ;)
Ha en skön Fredag