carinag.blogg.se

FÖRBEREDER NÄSTA VECKA!!

Lördag, ingen väckarklocka och jag kan bara gå och lägga mig igen när jag druckit mitt morgonkaffe. Det är verkligen bud på det med mina trötta ögon.

Idag tänkte jag göra lite förarbete inför nästa vecka på Radix. Jag vet, jag skulle ju egentligen hålla helg och vila upp mig istället. Men jag känner mig något taggad med att försöka mig på personliga besök och "knacka dörr" som det så fint heter. Så jag tänkte lista upp och fila lite på vem jag skall besöka och vad som skall sägas osv. Tror ni jag vågar hahaha? Jag tvivlar själv på det, tycker det är lite pinsamt att "knacka dörr" faktiskt. Men man måste ta seden dit man kommer. Och idag är det väldigt mycket kontakter och egen person som bidrar till jobben. Jag får ta tjuren vid hornen helt enkelt och lära mig att sticka ut från mängden. :) 

Men först lite kaffe och sen en ryggsträckare på sängen. :) 

Ha en fantastisk Lördag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: