carinag.blogg.se

VILKEN DIMMA!!

Jag är så himla tung i huvudet idag. Undrar om det kan bero på vädret, det är ju jättedimmigt och det gick knappt att se huset mitt emot balkongen. Hoppas det spricker upp lite tills det är dax för oss att sticka till stallet.
Vad händer annars idag? Jag hoppas att det inte händer så värst mycket mer än stallet och sen kaffe på det. Vill ta det riktigt lugnt idag, känner att både ben och rygg inte riktigt är som de borde. Även om det inte blev så väldigt mycket städ för mig igår blev det ändå en del spring ... och ja, jag känner av det lite idag. Så detta blir en vilodag. Men det passar bra ... Söndag skall man vila.

Nu blir det i alla fall först lite morgonkaffe så jag vaknar till liv, lite datamys ... och sen kan dagen få börja.
Ha en otroligt bra dag idag och var rädda om er där ute i vimlet.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: