carinag.blogg.se

VILKEN BLÅSNING!!

Som jag skrev innan skulle jag ju köra Dessi till jobb idag, så det blev en aning stressigt när jag vaknade och skulle hoppa in i duschen och snabbt bli vidgjord. Men jag hann. Huvudvärken försvann också med lite medikamenter. :) 
Som tur var skulle ju Teddy komma upp så vi behövde inte göra vid lilleman heller. När jag skulle ta på mig skorna frågade Dessi när jag skulle iväg. Vadå tänkte jag, vi var ju tvugna att sticka då vid halv 8 eftersom hon skulle börja arbeta 8. Nej, hon skulle ingenstans. Det blev APRIL, APRIL. Snacka om att åka på gårdagens blåsning. hahaha
Jag åkte alltså på två blåsningar igår trots att jag var på min vakt.
Det var bara till att sätta mig ner igen. Så nu kunde jag ju dricka min smoothie i lugn och ro innan jag sticker hemifrån. :) :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: