carinag.blogg.se

VI RUNDAR AV!!

Tro't eller ej ... men jag lämnade faktiskt in mitt CV och personliga brev till Coop Forum. Och det kändes bara så bra att ha gjort det. Jag vet, jag borde ju inte tycka det är jobbigt, men faktum är att det är det alltid. Varje gång jag lämnar personliga spontanansökningar tycker jag det är riktigt tungt. Men det är ju inte så svårt egentligen ... och jag borde ha insett det vid det här laget. :) :) 

Jag måste ju säga att jag är stolt över mig själv. Det blev inget fredagschips som det alltid har varit annars. Däremot handlade jag 70% cacaochoklad för den händelse det skulle bli alltför svårt att klara sig utan andra sötsaker. Då kan jag ta en "nödfallsbit". hahaha
Så ikväll efter maten nöjde jag mig med kaffe och vatten. Jag är såååå duktig. hihihi

Nu säger jag godnatt till alla där ute. Ha en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts sömn.
Sweet dreams.


... det kändes som att komma till nordpolen ikväll nar vi gick ut på balkongen. Det var iskallt ute tyckte alla ... 



... utom Dennis då som körde strumplöst. hahaha ... 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Åh det mörka mintchokladet har varit min räddare i nöden många helger!

Svar: Vilken tur. Jag hoppas det blir min räddare också. :) :)
Carina G.