carinag.blogg.se

VAKNADE MED HUVUDVÄRK!!

Jo visst har jag sovit hela natten, det händer ju inte varje natt precis. Men i gengäld vaknade jag nu med huvudvärk och jätteont i nacke och ben. Min otur alltså, när det är dax att sätta mig på Radix.
Så min frukost består av kaffe och en huvudvärkstablett. :( :( 
Vaknade kanske inte på bästa sätt i morse. Men när man tittar ut på det härliga vädret så blir humöret något bättre. Så det blir säkert jättebra när jag väl kommer ut i morgonsolen sen. :) 

Nu blir det i alla fall kaffe, lite mys med datorn innan jag ger mig iväg. Skall iväg redan halv 8 eftersom jag skall köra Dessi som också arbetar idag.
Japp, idag blir det bus här hemma när farbror Teddy kommer upp och tar över lägenheten tillsammans med Alexander. Hmmm, hur skall det sluta? Två sådana vildar tillsammans en hel förmiddag. hahaha

Ha en riktigt bra dag mina vänner, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: