carinag.blogg.se

PLANERAR DAGENS RUTT!!

Igår när jag var på väg in för att städa ett av alla rum nästan kolliderade jag med husmor som precis dukat upp för kaffe. Oj, den detaljen hade missats att berätta ... att de olika rummen kan vara bokade vissa dagar och timmar, och att ett schema fanns att se på en dator inne på expeditionen.
Vilken himla tur att t.ex kyrkan inte hade varit aktuell än för någon gudtjänst. Grannt om jag kommit inflygandes där mitt i en ceremoni. hihi

Nåja, det är ju ingen fara ... tur att bara det rummet hittills varit upptaget. När jag sen gick in på expeditionen visade det sig att både idag och nästa vecka var det MYCKET bokningar. Tur jag kollade igår ... idag får jag lägga om städrutten. hehe
Ni hör så haj jag blivit va?? :) :) :) 

Nu är det morgonkaffe som gäller. Och jag sitter givetvis och njuter framför datorn ... för jag behöver ju inte springa ut på balkongen. :) 

Ha en riktigt härlig dag alla, och var rädda om er. 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: