carinag.blogg.se

NJUTER AV FREDAGSKVÄLLEN!!

Det har gått väldigt bra med godisätandet och chipset, detta är tredje veckan jag är utan chips nu. Men idag har det blivit en del fuskande. Det är absolut inget jag ångrar faktiskt.
Kände idag när jag varit på intervjun och jag sen fick besked om att jag kunde börja redan på Måndag att jag bara ville mysa vidare den här dagen, jag blev ju fullständigt överlycklig. Så just idag har jag firat lite, åt ju ett wienerbröd på fiket. Dock så besannade jag mig lite när jag var hos pappa och hans fru tog fram och ville bjuda på en chokladgräddbulle. Mums, det är såååå gott. Men nope, jag sa faktiskt nej. Det ni......
Däremot handlade jag grädde när vi var bort till wessels. Och gissa vad jag skulle ha det till. Jo, ikväll tänkte jag njuta ordentligt bakom stängd dörr. Så jag bjuder mig själv på en irish coffee och njuter lite extra av att jag skall hålla helg och åka iväg till ... JOBB på Måndag. hihihi

Nu är det dax att säga godnatt. Jag fortsätter en stund till framför TV'n med mina egna små dagdrömmar. Jag hoppas ni haft en härlig Fredagkväll och att den fortsätter vara lika mysig.

Godnatt alla och sov så gott.
Sweet dreams.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: