carinag.blogg.se

NATTLIGT ÄVENTYR!!

Det blir ett väldigt sent godmorgon här. Tro't eller ej, men jag har varit ute på vift i princip hela natten, kom hem nu på morgonen. Ah, det är inte så farligt som det låter. Hade en väninna som inte mådde så bra, så jag lekte den hjälpsamma samariten och åkte hem till henne för att assistera. :) :) 
Och förutom då att hon inte mådde så bra, så mådde jag alldeles förträffligt. Jag fick några härliga timmar. Framåt morgontimmarna slocknade hon och jag åkte hem. Trots att jag inte sovit något inatt så mår jag prima och är inte ett dugg trött. Får se hur jag klarar av dagen så jag inte slocknar framför datorn på Radix. hahaha
Nej då, idag är det ingen risk att jag somnar ... kommer att vara riktigt pigg och speedad hela dagen. Men ikväll kanske ... då somnar jag säkert före Alexander. hihi

Nu blir det morgonkaffe och massor med vatten ... det får ersätta min smoothie den här underbara morgonen.
Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: