carinag.blogg.se

MORGONSTUND!!

Vilken kontrast mot gårdagen. Igår var det så kallt att kylan kändes in i alla småben ... och nu på morgonen var det så skönt på balkongen att jag hade kunnat sitta där ute hur länge som helst och bara njuta. :) Dessa mornar, när jag dessutom får sitta i min ensamhet, uppskattar jag så himla mycket.

Idag blir det en massa tvätt och städ för min del, så jag lär inte komma ut direkt på några äventyr. Men ja, det behövs också göras. Jag hade en så bra "arbetsdag" igår att jag lever på det idag också. Så just nu känner jag mig jättetaggad till hushållsbestyr. Hmmm, är jag sjuk? Jag brukar ju liksom inte alls tycka om det. Hoppas bara känslan håller i sig tills det är dax att börja. hihi

Nu blir det i alla fall morgonkaffe och datamys en eller två timmar.
Hoppas ni får en strålande Lördag gott folk, och var rädda om er där ute.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: