carinag.blogg.se

MIN MORGON!!

Jag startade morgonen med undanplock i köket. Inte alls likt mig egentligen. Jag brukar vara tvungen att ha mitt morgonkaffe, helst två koppar, och minst ett par stopp på balkongen. Men när jag inte fick plats att ställa kaffekoppen någonstans på köksbordet innan jag gick ut på balkongen kände jag en aning morgonirritation och satte igång. Japp, det hjälpte. Irritationen flög bort direkt ... och det tog ju inte så värst lång tid heller. :) :) 

Idag var ju tanken att jag inte skulle söka jobb på förmiddagen eftersom jag skall till Radix på eftermiddagen. Men eftersom nu internet låg nere i stort sett hela gårdagen och jag inte fick sökt några arbeten då, blev planerna något kullkastade. Så idag får jag väl sitta ett par timmar i alla fall ... EFTER mitt morgonkaffe och datamys.hehe

Jag hoppas ni får en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: