carinag.blogg.se

MÅR BRA!!

Tänkte kika in och säga ett riktigt sent godnatt ... om det nu eventuellt är någon som bara väntar på det. hahaha

Mådde jag dåligt innan så mår jag så så mycket bättre nu. Det hjälpte att få skriva av mig här så klart. Men inte bara det, idag kände jag verkligen av att ha folk runt mig som faktiskt bryr sig och som kanske kan lägga ett gott ord för mig. Det hjälper jättemycket när det dyker upp sådana här tillfällen och idag kom det. Så nu mår jag mycket bättre och har även fått iväg ett par jobbansökningar nu på kvällen. :) 

Som sagt, jag behövde helt enkelt bara "skrika ut" lite. :) :) 
Resten av denna korta kväll skall jag ägna mig åt att bara vara, titta på TV och njuta av att jag faktiskt har något unikt i mitt liv. Jag kanske inte är rik på pengar för tillfället ... men jag är åtminstone rik på fina personer som omger mig. Det är jag otroligt tacksam för.

Nu säger jag i alla fall godnatt. Jag hoppas ni haft en underbar kväll.
Sov gott alla ... med glada drömmar. :) :) :) 

... något effektiv även ikväll ... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: