carinag.blogg.se

KVÄLL FRAMFÖR TV'N!!

Ikväll har det både blivit "Trolljägarna" och nu "Renées rubriker". Gillar verkligen Tisdagkvällarnas TV-tablå. :) :) Det är då jag kan lyssna till andra personers egenheter istället för att tänka på mina egna konstiga problem. hahaha

Jag har även försökt mig på lite med mina mail och jobbsökningar. Har som sagt bara jobb 6 timmar/dag så jag måste ju söka vidare för att kunna visa upp de sista två timmarna också. Men tiden räcker inte till tycker jag. När jag väl är hemma efter jobb så blir det så mycket annat som skall göras ... och plötsligt är det kväller.
Jag har bara den här veckan klar med jobb än så länge. Sen vet jag inte ... allt beror på om jag blir inringd eller inte för att städa andra kyrkor och kapell. :) Jag hoppas så klart på att jag behövs tillräckligt många timmar att jag slipper hålla på med AF och försäkringskassan. Kanske jag kan få så pass mycket att jag får tillbaka min A-kassa. Man kan ju alltid hoppas. :) :) :) 

Nu blir det lite Renée innan läggdax. Ha en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts sömn. :) 

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: