carinag.blogg.se

KÖKET HAR FÅTT ETT LYFT!!

Jag var så duktig igår och åt inget av den mörka chokladen. MEN ... idag kände jag riktigt hur suget började komma efter godis och chips. Bara att ta fram en liten ruta så det värsta behovet stillas. Tänk att det skall vara så himla svårt att bli av med sötsuget. :( 
Dock tror jag faktiskt att jag småfuskar ikväll och gör lite popcorn. Om man skall tro experterna så är popcorn inte riktigt lika farligt som chips. Och kanske jag inte känner av något sug då.

För övrigt har vi ju fått ett kök igen. Trodde inte det fanns något under allt stök. hahaha
Skall inte ta åt mig all äran faktiskt. Jag började i förmiddags. Men när jag väl tog en liten paus och skulle fortsätta så hade Dessi redan startat igen och var till och med nästan klar. Men jag klagar absolut inte, städning har ju aldrig varit min starka sida. hihi
Så ja, idag har alla utom jag varit flitig. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: