carinag.blogg.se

JUST NU I SAMTAL!!

Den här kvällen har ju bara rusat iväg. Nästan hela kvällen har jag spenderat i telefon ... med PIA. Det blev ett långt samtal ... så långt att det till och med bröts. hahaha
Japp, fick ju ringa tillbaka. Jag kände mig ju inte alls klar med samtalet. :) :) 
Och som sagt, där är vi fortfarande. Sitter här och knappar samtidigt som vi babblar. Visst jag kan ju koncentrera mig på två saker samtidigt ...... och skratta. Konstigt nog skrattar jag ALLTID när vi pratar i telefonen. hehe

Nu tänker jag i alla fall säga godnatt. Skall snart avsluta mitt kvällsumgänge och krypa till kojs. Hoppas ni har haft en härlig kväll och att ni får en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla och dröm sött.



... dagens middag. Gissa vems idé? Japp, Beatrice. En av favoriterna ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: