carinag.blogg.se

INTE NÅGOT VETTIGT!!

Den som gissat att det inte blir något "minne" den här veckan ... gissade helt rätt. :) :) Tyckte inte jag hade något bra att komma med idag. Så när jag gjort det viktigaste blev det bara sova, film, äta och åter film idag. Har inte gjort NÅGOT annat. hehe
Jag fastnade i en film, "127 timmar". Tyckte inte den var speciellt bra. Men eftersom jag aldrig påbörjar något utan att slutföra var jag så klart tvungen att titta klart filmen. Måste ju se hur den slutade. Men måste säga att den var väldigt seg mellan början och slutet. Jag hoppas mer på filmen som just nu går på TV4 "Love and other drugs". Den har än så länge varit ganska bra. Så vi får se, kanske jag kan få ett ordentligt bra slut på den här dagen. :) :) 

Jag avslutar med ett par bilder på stora killen. Tänk att den lilla krabaten snart blir hela ett år. Nu släpper han mer och mer, tror nog själv att han kan gå. Men vad händer? Han faller pladask på gumpen. hahaha
Men han kan i alla fall gå när han får hålla tag i saker.
... farmors lilla goding ... 

Nu säger jag godnatt och fortsätter min filmkväll. Hoppas ni haft en härlig Lördagkväll. Och för er som möjligtvis skall ge er ut, var rädda om er där ute i vimlet. Ha en fortsatt skön kväll.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: