carinag.blogg.se

INTE LÄTT ATT LÄRA SIG NYTT!!

Att lära sig nya program är inte helt lätt. Är man dessutom i 50-årsåldern, ja då är det banne mig ännu svårare. Har suttit och slitit mitt hår nu i någon timme och fattar inte vad och hur jag skall göra.
Tog några filmklipp igår när vi var ute och lekte med Alexander. Och för att slippa lägga in tre eller fyra filmklipp sa Teddy att det fanns ett program på datorn så jag kunde klippa till och göra en enda film av allt. Hmmmm, visst det går ju säkert ... om man som jag inte är en gröngöling. hahaha
Men nu har jag så klart bestämt mig för att det skall FUNGERA. Om jag så skall sitta med det hela kvällen så måste jag ju lära mig det. Det är ju hur bra som helst när man är ute och filmar olika klipp. Kanon ... om man vet hur man gör. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: