carinag.blogg.se

FIRAR INTERVJUN MED POPCORN!!

Fick nys om ett städjobb som Dessi hade fått syn på. Så jag kastade mig så klart på telefonen och ringde upp meddetsamma. Och vips, 10 minuter senare hade vi stämt träff. Så nu har jag ytterligare en arbetsintervju på Fredag.
Med tanke på att jag varit på en hel del den sista tiden blir det lättare och lättare. Och det är inte heller så att jag blir extra nervös eftersom det är helt annat än det jag är utbildad för. Det finns inte så mycket att sälja in mig mer än min personlighet.
Så ja, nu håller jag tummarna för att hon gillar det hon ser på intervjun. :) 

Idag fick det bli lite lunchmys med popcorn. Det har gått superbra ett par veckor utan godis. Jag har haft mitt 70procentiga choklad som nödfall och sen var det tänkt att ta popcorn till helgerna, men jag har faktiskt inte varit sugen på vare sig chips eller något annat. Tror att chokladet har styrt upp där faktiskt. Men nu kände jag att jag ville unna mig något. Dels efter min nedstämdhet igår, men även att jag kände mig så mycket piggare idag ... och faktiskt har en NY INTERVJU på gång. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: