carinag.blogg.se

EN DAG FÖR TIDIGT!!

Måste ju ha vaknat alldeles för tidigt när jag är så trött att jag inte ens minns vilken dag det är. :) :)
 Sitter här och funderar på bloggen och skall förbereda lite inför dagen. Och då kommer jag plötsligt på att det är dax för "veckans minne". Jag hade ju redan ett i bagaget som jag tänkte skriva om och satte igång med en himla fart så jag skulle hinna publicera det nu på förmiddagen.
När jag skrivit nästan hela inlägget började jag fundera ... det var något som inte stämde. Visserligen är jag ledig idag. Men vänta nu ... det är ju inte LÖRDAG då minnena kommer upp. hahaha
Är man trött då eller?

Ja, ja. Nu har jag i alla fall skrivit det. Det blev till att spara det och plocka fram det i morgon istället. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: