carinag.blogg.se

DAGENS MIDDAG!!

Ibland blir man riktigt överraskad av att små enkla medel och ett par ingredienser kan bli en superduper god maträtt. :) 
Dennis snubblade över detta på nätet tidigare idag och ja, detta fick bli dagens måltid. Har ingen aning om vad det heter, men ingrediensen var bröd, bacon och ägg och det blev såååå himla gott. Tillsammans med lite pommes var det helt klart oslagbart.
Så nu sitter jag bara här och orkar inte göra något annat än glo på film "Juryn - a time to kill". :) Tror vi att jag orkar se hela?? Nej, är så trött att jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och slockna. Så det blir antagligen inget filmslut för min del.

Jag hoppas ni haft en härlig kväll med god mat och härligt sällskap.
Godnatt och sov så gott.
Sweet dreams. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: