carinag.blogg.se

BEHÖVER MASSOR AV KAFFE!!

Som vanligt sitter jag här med en massa morgontankar. Men jag orkar inte fokusera på de och få det på pränt här på datorn. Jag är för trött idag, så det får bli en senare fråga.
Inatt blev det flera besök till balkongen. Mitt huvud ville inte alls sova. När jag långt om länge somnade så blev det lite slummer någon timme. Sen höll det på så i stort sett hela natten, slummer en timme, vaknat, slummer en timme osv.  Så det är inte alls konstigt att jag är extra trött idag.
Men jag tar igen det. Efter MYCKET morgonkaffe blir det massor med kallt vatten i ansiktet ...... om jag nu inte lyckats somna innan förstås. :) 

Hoppas ni andra fått en god natts sömn och att ni vaknat på gott humör. Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: