carinag.blogg.se

REDO ATT STARTA DAGEN!!

Halv 6 och jag har redan hunnit duscha, göra vid för mig dagen och har snart druckit mitt kaffe. Snacka om effektiv morgon. :) :) 
Skall bli intressant att se om jag trots det får stressa när jag skall iväg. Jag har ju en förkärlek till stress.

Idag är jag ensam på kontoret. Det blir lite annorlunda när man sitter där ensam. Och trots att vi naturligtvis alltid jobbar på och får undan mycket, så blir det ännu mer gjort när man inte har någon annan än sig själv att prata med ... ja, och så kunderna förstås. :) 

Nu skall jag stressa vidare med kaffet. Ha en underbar dag folket. Själv kommer jag att ha en superdag, det känner jag på mig. ;) 
Och glöm inte att ta väl hand om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: