carinag.blogg.se

ONT!!

Stukningar brukar ha en tendens att hålla i sig, och man känner värk ett bra tag. Och det måste vara det jag gjort med armen sen den dagen för ett par veckor sedan när Molly plötsligt drog iväg med mig. För sju tusan vad ont jag har i armen. Undrar om märket på armen kom vid det tillfället, kan inte minnas att jag sett det där tidigare.
Jag försöker vila den så mycket som möjligt. Men det är svårt, man är inte van precis att bara använda en arm.

Nåja, nu skall jag i alla fall iväg till jobb. Och där kommer jag inte att kunna vila den. Det blir lite svårt att knappa på datorn med EN hand. hahaha
Men ont eller inte ont, så kommer dagen att bli lika kanon och rolig som alltid.

Nu ger jag mig av, hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: