carinag.blogg.se

NYA VECKAN BÖRJAR FRIDFULLT!!

Jag har haft sovmorgon idag, så skönt det var.
Ja, som sagt, idag är jag ledig. Och det kan ju vara härligt det med, att få en dag mitt i allt där man bara slappar lite extra. :) 
Jag skall försöka ta vara på dagen och göra saker som jag normalt inte hinner på vardagarna och som jag inte kommer på under helgerna. Vad vet jag inte än. Men det kommer säkert när jag vaknat till liv ordentligt.
Och den här veckan är det även höstlov i skolorna, så Beatrice skall ha semester HELA veckan minsann.

Nu fick jag besök i mitt lilla rum. Lilleman knackade på och ville ha lite kvalitetstid med sin farmor. Ja, det kan man ju inte säga nej till. Så nu skall vi mysa lite tillsammans.

Ha en härlig start på veckan, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Han växer ju så det knackar :) Såå stor på såå kort tid, det är nästan som man börjar undra om ni matar honom med gödningsmedel ?! Hahaha xD

Svar: Hahaha, ja han växer och frodas. Naturligtvis får han gödningsmedel i vällingen. :) :)
Carina G.