carinag.blogg.se

BLI SMAL MED ZUMBA!!

 
Nu har jag vaknat ordentligt. Ögonen är inte svullna längre, det satte sig istället på lilltån. :) Dra på trissor så ont jag har.
Så även om jag hade velat, så hade jag inte kunnat dansa Zumba. Visst är det bra när man har något att skylla på?
 
Oj vad dåligt samvete jag har när jag inte orkar göra någon form av träning alls. Jag har dessutom världens sämsta tålamod, vill ju kunna se resultat meddetsamma. Tänk om man bara hade kunnat gå in i en maskin och gå ut på andra sidan smal och vältränad. Hade inte det varit något? hahaha

Men nog skall jag kunna halta omkring här hemma i alla fall och flytta lite möbler. Det lär ju ta sin tid. Men vad spelar det för roll? Det är inte precis som att jag har en massa annat på schemat. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: