carinag.blogg.se

MORGONHÄLSNING!!

Sent i säng+tidigt upp från säng=TRÖTT. Japp, så känner jag mig idag. Det är tur att jag åtminstone kan stava, ser inte tangentbordet och då är det kris. :) :) 

Men nu skall vi inte hänga läpp för det. Jag skall kasta lite vatten i ansiktet. Sen blir det nog frukost, hör hur Beatrice donar i köket. Och efter min nästa kopp kaffe är jag säkerligen som ny igen.

Än så länge ser det inte ut till att bli strålande sol ute, den ligger väl och sover någonstans. :) Men jag känner att det inte gör något. Eftersom det varit så dåligt med jobbsök den här veckan, behöver jag nog få iväg ett par nu på morgonen. Och efter det kan det mycket väl hända att vi tar oss en tur till svärdottern.
Vi får se vad som händer. Det jag med säkerhet vet skall hända nu är att det blir FRUKOST ...... för nu kallar Beatrice.

Ha en härlig dag.

Godmorgon, och glöm inte att ......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: