carinag.blogg.se

GODMORGON SVERIGE!!

När jag vaknade och tittade ut genom fönstret funderade jag på om det var rutorna som var så smutsiga, jag kunde knappt se ut, ända tills jag kom på att det faktiskt är dimma som ligger som ett tjockt, vitt täcke. Det är precis lika dimmigt som det var igårkväll när jag satt på balkongen. :)
 Nåja, det kan vara skönt det med någon dag, att slippa den starka solen. Idag skall vi ju iväg på lite ärenden. Och när man springer runt på stan är det inte alltför härligt med sol i ansiktet hela tiden.

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe. Trots att jag kom i säng väldigt sent är jag ändå ovanligt pigg. Undrar hur länge jag får sitta i min ensamhet idag. Jag skulle kunna tänka mig att Beatrice snart hoppar upp ur sängen och rusar raka vägen till hennes nya dator.

Och på tal om Beatrice, så var hon väldigt lycklig igår över sin shopping. Det är faktiskt hennes första dator som är helt oanvänd. De tidigare datorerna har varit mina gamla som hon övertagit när jag köpt ny. Så ja, hon var riktigt uppskruvad igår. hahaha
Jag vet ju att en ny dator naturligtvis inte kan ersätta någon sorg. Men det kändes som det hjälpte henne att fokusera på annat igårkväll. Och det var så skönt att se henne glad.

Nu skall jag fortsätta morna mig.
Hoppas ni får en bra dag alla. Och för er som skall jobba idag, nu kan ni säga ......... 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: