carinag.blogg.se

EN DAG PÅ STAN!!

 
Då var vi hemma i värmen, i den härliga värmen. Brrrr, vad kallt det var ute idag.
Men jag har haft en härlig dag med Teddy, som naturligtvis slutade med en fika. Det kan man aldrig missa när man är ute någonstans.

Så färden gick från Almgården till Centralstationen och vidare till Jysk på Bernstorp. Teddy skulle träffa gamla arbetskollegor. Sen träffade vi på Beatrice på Värnhemstorget också. Jag svär, den tjejen luktar sig till när det börjar bli dax för fika och kakor. hahaha

Teddy har ju som sagt fått för sig att jag skall lära mig Malmös alla busslinjer. Han drar iväg med mig hit och dit så jag blir helt snurrig. När jag väl är hemma igen har jag redan glömt vilka bussar jag åkt. haha
Snacka om turism...

Nu kopplar vi av lite innan maten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: