carinag.blogg.se

ÄR DET INTE LÖRDAG?!!

 
Inte alltför sent, men inte så väldigt tidigt heller.
Jag måste ju börja komma in i normala kvällsrytmer igen. Man vet ju aldrig när jag plötsligt måste börja gå upp i ottan. :) 

Det är lite lustigt det här med morgontiderna. Jag vaknar 5-6 varje morgon. Men när jag har en tid att passa på morgonen, så vaknar jag inte förrän klockan ringer, trots att den kanske inte ringer förrän 7. Visst är det konstigt? Det är precis som om kroppen känner på sig att nu kommer något att hända, nu sover vi. hahaha

Förresten, är det inte Lördag idag? Farao, det trodde vi. :) 

Men gott var det, trots att det bara är Måndag.

Nu säger jag godnatt.
Ha en sista trevlig kvällsstund så hörs vi i morgon igen.



Och så här lycklig ser man ut när man lyckats få gotta i sig en vardag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: