carinag.blogg.se

NY MATSEDEL!!

Igår började en ny vecka ... med en helt ny menylista. Spännande att se vad den här veckan har att erbjuda. :) 
Först ut igår var Tacoburgaren som var helt okej. Jag tyckte nog att avokadon inte hade i såsen att göra men annars var det riktigt gott. :) 

Någon behöver mig idag.
Därför kände jag att det var något som måste prioriteras. Hade jag nu haft en fast anställning hade jag helt klart tagit ledigt idag för att finnas där jag behövs som bäst. Nu har jag bara en timanställning och det skall man naturligtvis vara rädd om. Men just idag sa jag ifrån att jag inte kunde komma trots att jag blivit bokad. Lite tråkigt samtidigt, jag behöver ju pengarna. Men ibland måste man se till helheten. Så idag finns jag där och stöttar för den som känner att de vill ha en axel att luta sig mot.

Men först av allt måste jag så klart ha lite morgonkaffe i mig. Annars lär det inte bli en frisk axel att ta till sin hjälp. haha
Så nu först blir det kaffe med morgonmys framför datorn. Och jag hoppas ni också får en mysig start på den här härliga dagen.
Ta tillvara dagen och var rädda om varandra. Just den här stunden kommer inte tillbaka.

Ha det bäst, hörs sen.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: