carinag.blogg.se

NUTIDA BLOGGAR OCH DAGENS MIDDAG!!

Tycker det är så himla kul när folk testar nya saker och vidgar sina vyer ... ja så länge det bara är de själva och inga andra som blir drabbade. hahaha
Nu har en riktigt kär vän också börjat blogga och jag gillar det. Jag är ju inte den som annars gillar att följa alltför många bloggar, har nog med de få jag faktiskt följer. Men när nära och kära börjar så klart blir jag en slavisk följeslagare. :) :) :) 
Vill ni se vilka bloggar jag följer så har ni länkarna högst upp på min sida ... bara klicka in och läs. :) Ja, en del kan vara lite si och så med uppdateringarna. Så för tillfället fick jag lägga de på annan plats. Men det är smällar man får ta, när de väl skriver så är det hur bra inlägg som helst.

Och hur var dagens middag då? Ja, kan ju säga så här att det går inte att jämföra med gårdagen då det inte alls gick att äta. hihi
Idag var det karré med sojarostade rotsaker, skysås & dressad spenat. Jessuuus vilken skillnad det var alltså, ja idag var det gooood mat. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: