carinag.blogg.se

INLÄGGET FÖRSVANN!!

Hade en rolig fundering tidigare som jag gärna ville dela med alla er här. Och med tanke på att jag har så dåligt minne så tänkte jag medan jag satt där i ridhuset och kollade in Beatrice att jag skulle skicka iväg ett inlägg om det då. Så jag skrev, och det blev ganska långt. När jag var klar kom jag på att jag inte hade någon lämplig bild så jag knallade in i mitt bildarkiv för att hämta något. Klickade sen in mig på bloggen igen ... bara för att upptäcka att HELA texten jag skrivit bara minuter tidigare hade försvunnit. hahaha
Ja, jag kan ju inte annat än skratta åt det. Hur länge har jag bloggat nu? Lite mer än ett år. Och fortfarande sitter jag och trycker på fel knappar. hahahaha
Och givetvis ... jag minns inte vad det var för roligt jag ville dela med mig av. :) :) :) 

Och med min dåliga karaktär blev det så klart ett besök på världens bästa café efter ridningen. Inget wienerbröd dock, nöjde mig med kaffe och fralla. Var tvungen att ha något i magen. MEN ... man lever ju bara en gång, klart man skall kunna unna sig en kaffe ... eller två ... när man känner för det. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emma
skriven :

Hej!
Nu är svarar videon äntligen upp :).
http://youtu.be/SlAREyhKe3Q

Svar: Tack Emma. Skall kika in under dagen. :) Ha en fortsatt härlig dag.
Carina G.