carinag.blogg.se

IDAG BLIR DET KALAS!!

Idag blir det kalas här hemma ... för vår lilla guldgosse som blir hela 1 år i morgon.
Tiden har gått otroligt fort och jag ser framför mig hur jag och Affe åkte till sjukhuset för att se vårt nya fina barnbarn för första gången. :) Och idag, nästan ett år senare, knallar han omkring och är en egen individ ... precis som det skall vara. :) :) 
Och natten har förflutit på för hans föräldrar med bullbak och förberedelser. Själv hamnade jag nog i säng runt 2-tiden skulle jag tro, då hade de inte ens kommit halvvägs. Just den lilla detaljen är inget jag själv saknar sen mina egna barn var små. Nu överlåter jag allt sådant till den yngre generationen. hihi

Nåja, nu är det en ny dag. Och innan jag och Beatrice kan gå på kalas så är det stallet som gäller. Idag har Carola semester därifrån så vi har raggat upp Teddy och Pernilla, som vikarierar ... gulliga de.

Nu blir det först kaffe så jag vaknar till liv. Sen kan den här härliga Söndagen ta sin början. :) Hoppas ni också får en härlig dag. Och vad ni än tar er för, var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Gick det bra för Beatrice idag?

Svar: Jadå. Det blev aldrig galopp, men tyckte ändå det gick bra.
Carina G.