carinag.blogg.se

GÅRDAGENS MIDDAG!!

Slocknade som en sten igårkväll och vaknade mitt i natten av att allt var påslaget ... och givetvis utan att ha skrivit mitt sista kvällsinlägg här på bloggen. Hmmm då är man alltså trött. :) :) 

Inte för att det hände så speciellt mycket här igårkväll. Vi käkade andra rätten för den här veckan i vår veckokasse. Det vart fisknuggets med kräftröra. Och ja, kräftröran smakade precis som jag mindes det och det blev bara lite, lite av det. Men fisken var ju helt gudomlig ... som alltid.

Nu blir det en snabb kopp kaffe innan jag ger mig iväg. Skall vara på plats kvart i 7 idag och det är en liten bit att köra så ja, det är bäst att jag är klar i GOD TID.

Jag hoppas ni får en fantastisk dag där ute, och var rädda om er. :) 

GODMORGON!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: