carinag.blogg.se

FREDAGSGOTTA!!

Det fick bli lite popcorn ikväll. Det är i alla fall ett lite bättre alternativ än chips. :) :) Och till det spanar jag självklart in filmen på TV 3, Jurassic park. :) Kan aldrig se mig mätt på de filmerna, fullkomligt älskar de.

Kvällens middag blev linssoppa. Visst gick det ner, men det var inte den allra bästa soppa jag smakat. Den hade en riktigt stark marinad ... som inte kändes från början. Men efter ett tag började det allt att bränna lite. Tur det vart vatten till maten istället för mjölk. Det släckte den värsta törsten. :) 

Nu säger jag godnatt till alla söta. Nu blir det TV och sapp för hela slanten. Ha en riktigt härlig fortsättning på denna Fredag och sov gott alla.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: