carinag.blogg.se

FÖRRA VECKANS MATKASSE!!

Tänkte att jag skulle sammanfatta förra veckans meny. Det var första veckan vi körde på det och jag blev något överraskad att jag faktiskt åt det mesta, jag som kan vara ganska kräsen. hahaha
Det jag hade svårast för var nog Tisdagens maträtt, torskpanna med pesto & potatis. Men smaken är ju som baken sägs det, för det blev snabbt favoriten hos Beatrice. :) :) Dock tror jag hon får svårt att få till det såvida hon inte bjuder hit någon annan som vill joina henne, för jag tror inte att jag skulle vilja äta det igen. :) 
Men av dessa fem rätter fastnade jag för Wraps med grillad kyckling. Som jag sa så kan jag vara ganska petig med vissa saker så för min del åkte majsen bort. Men allt annat ... det var såååå gott. :) 
Det bästa med detta är också att man får med en broschyr med alla fem rätterna så man kan när som helst efter detta faktiskt tillaga rätten igen och igen och igen.
Recepten är givetvis sparade och jag har även lagt in just dessa inlägg med de olika dagarnas rätter under kategorin "recept" här på bloggen. Så är det någon som blir intresserad av någon av rätterna är det bara att hojta till så får ni recepten.
Men självfallet kommer mitt vinnande bidrag redan nu och här.

Och med detta så säger jag godnatt. Det blir en tidig morgon så det vill till att man får sin skönhetssömn. :) :) 
Sov gott alla och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: