carinag.blogg.se

DET BRINNER!!

Med tanke på alla vakna timmar så var jag så himla trött att jag var tvungen att lägga mig ett par timmar i morse. Nej okej, jag kunde inte somna precis, men det var skönt att lägga sig under täcket och bara sluta ögonen lite. :) 
Om ett par timmar skall jag till sjukhuset med Pia så min tanke var ju att försöka vara så pigg som möjligt. Men som sagt, det blev bara lite slummer. :) 
Och nu när jag vaknade till liv blev det till världens föreställning då grannområdet brinner som bara den. Stackars alla de som bor där. Tydligen har det redan evakuerats från två hela trappuppgångar och flera personer har fått föras till sjukhus ... än så länge, för det brinner fortfarande.

Nu tänker jag göra vid mig och sticka hemifrån. Men innan jag gör det tänkte jag bara som hastigast berätta för alla er läsare att jag har en svärdotter som verkligen har rensat och rensat, sålt och sålt, bland Alexanders kläder som nu blivit för små.
Allt är inte sålt än. Så finns det någon där ute som är intresserade av barnkläder i storlekarna 68 och 74 så hör av er, tror hon säljer bort allt för 10:- / plagg.

Jo men visst, måste ju ha lite reklam också här på bloggen. hehe
Tjingeling

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: