carinag.blogg.se

DAGENS MÅLTID BLEV.. !!

... inte fisknuggets och kräftröra. Jag andades ut lite ... modet att käka kräftröra var inte så starkt än hihi. Men det kommer i veckan och då skall modet vara på topp. :) :) 
Istället blev det kyckling och ris ... och DET var gott. :) Efter den goda rätten mår man så klart på topp. Så nu blir det en snabb kopp kaffe till lite TV-tittande innan sängen kallar.

I morgon blir det en extra tidig morgon då jag börjar arbeta redan halv 7. Så det vill till att jag kommer i säng i tid och får sova HELA NATTEN. Ja, man vet ju aldrig vad som händer i drömmarnas värld ... då jag ofta vaknar. :) 

Jag säger i alla fall godnatt nu. Jag hoppas ni har haft en härlig kväll och att ni också får en god natts sömn.

Sov gott alla. Hörs i morgon igen ... pigga och glada. :) :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: