carinag.blogg.se

VÅRDCENTRALEN NÄSTA!!

Nu innan jag sticker hemifrån tänkte jag att jag skulle rådfråga med vårdcentralen om det fanns något enkelt knep för krampen i vaden som jag får lite då och då. Det är ju så klart inte så farligt, men det skadar ju aldrig att kolla vad jag själv kan göra. Så nu satt jag här och hamnade i kö. Ja, ja, hinner väl med det innan jag skall iväg, har väl ungefär en kvart på mig att vänta. :) 
En sak jag måste bli bättre på är att dricka mycket mer vatten om dagarna än vad jag gör. Jag har hört att sådant också kan påverka.

Nu tyckte hon visserligen att jag skulle komma dit nu. Och åker jag direkt lovade hon att de kunde ta emot mig så att jag ändå hinner till Radix till nio.
Så nu blir det snabba ryck. Hörs sen...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: