carinag.blogg.se

TRÖTT EFTER PILATES!!

Nej, jag har ingen träningsvärk ... än. Men jag räknar med att få det i armarna redan i morgon, de börjar kännas som bly nu. Kan ju säga att pilatesträningen inte riktigt var vad jag trott från början. I mitt huvud tänkte jag på en STOR pilatesboll. Men den som användes ikväll var ju bara liten och  mjuk. Men ack så användbar ändå. hihi
Det blir säkert fler sådana pass. Men måste nog ändå säga att yogan vinner i längden. Pilatesträningen var inte riktigt lika rolig. Men som sagt, det blir säkert fler längre fram.

När jag kom hem från träningen var maten i det närmaste klar. Och det bästa av allt ... det blev EFTERRÄTT också. Så nu sitter jag här med världens ångest att jag vräkt i mig allt det onyttiga. Lönt att gå på träning då? Nope.

Nu blir det sänggång. Jag är vråltrött och orkar inte med något mer. Idag har det blivit ganska intensivt. Men jag tror på en något lugnare morgonkväll, skall försöka få upp ett boktips då också. :) 

Vi säger väl godnatt nu. Sov gott och dröm mysiga drömmar.
Hörs i morgon. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: