carinag.blogg.se

TOPPENDAG!!

Innan jag ger mig iväg hemifrån måste jag bara kika in här och berätta hur fanstastiskt bra jag mår.
Dagen började med grusiga ögon och en väldigt ovillig kropp, men har blivit så så mycket bättre. Det var längesen jag mådde så här. Först städtagen igårkväll och nu det här humöret. :) :) 

Nu håller jag tummarna för att hela den här dagen blir lika bra. Och jag har en känsla av att det blir så. Solen skiner, skall på öppet hus idag och vem vet ... kanske bästa vännen har tid för lite tjitt tjatt. hahaha
Japp, idag mår jag toppen.

Ha det bra, hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

har alltid tid för lite tjitt tjatt när det gäller dig.
Oj jag tog visst för givet att det är jag som är bästa vännen.
Men hmm vem skulle det annars vara.Har du hemligheter som jag inte vet om ????

Svar: Nja, du vet väl de flesta hemligheter. Även de du kanske inte borde veta. :) :)
Carina G.