carinag.blogg.se

TIDIG MÅNDAGSMORGON!!

Idag studsade jag upp när klockan ringde 5. Det känns riktigt härligt att vara nyduschad och klar innan jag ens varit iväg till Beatrice praktik.
Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och bara väntar in tiden. Det händer minsann inte varje dag att jag hinner dricka kaffe innan jag och Beatrice skall iväg. :) 

Satt och kollade in nerladdningen av boken jag köpte igår. Den står fortfarande på 0%, så det har väl inte fungerat. Nu på morgonen hinner vi så klart inte titta på var problemet ligger, Dennis skall också snart ge sig iväg. Så det lär väl inte bli någon bok ikväll i alla fall. Ja, ja, det är väl bara att vänta och se.

Nu skall jag sluka mitt kaffe innan vi sticker hemifrån. Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: