carinag.blogg.se

SÖNDAGMORGON!!

Jag brukar ha massor av funderingar i skallen på mornarna när jag sitter här i min egen lilla hörna. Men i morse var det totalt blankt. Jag bara satt och tittat på dataskärmen och hade inte en enda tanke. Märkligt att man kan vara helt nollställd så där. Men nu har jag vaknat till liv något och faktiskt fått för mig att hämta kaffe till och med.

Idag är det stallet som gäller. Och med tanke på hur kallt och rått det var på balkongen för en liten stund sen, kan jag bara tänka hur det är när jag sitter still i ridhuset ... brrrr. Det blir påbultning av kläder idag.

Nu skall i alla fall det varma kaffet ner i strupen så kylan försvinner. Sen blir det MYCKET kläder på mig innan vi ger oss iväg.
Ha en riktigt bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: