carinag.blogg.se

SLUTADE TIDIGT IDAG!!

Är redan hemma, fick sluta redan 12 idag. Det känns riktigt skönt när det är Fredag och allt. Inte en kotte är hemma heller. Kan ju tänka mig att farbror och lilleman är ute på STORA äventyr nu när det är helt föräldrafritt. hahaha

Så nu blir det en kopp kaffe i lugn och ro medan jag sitter i min ensamhet och begrundar veckan som gått på Radix. En kort reflektion bara så där är att det gått himla bra. Tycker att jag fått riktigt bra kläm på både CV och personligt brev. Och faktum är att det blir roligare och roligare att ge mig iväg. Jag har två veckor kvar som jag skall gå där hela dagarna. Efter det blir det två halva dagar i veckan.

Och på tal om något helt annat var jag ju på en arbetsintervju i början av veckan. Den går jag givetvis också och funderar mycket på. Jag hoppas och hoppas in i det sista att jag skall få tjänsten. Men som sagt, man är ju aldrig ensam. Så det är bara att hoppas att min personlighet har stämt överens. Själv tyckte jag det kändes jättebra och jag skulle absolut trivas, både med företag och personal. Men det återstår att se om den känslan är ömsesidig.

Nu blir det lite kaffe ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: