carinag.blogg.se

SKÖNA LÖRDAG!!

Fastnade inne hos Dennis o Dessi framför filmen som Dessi höll på att titta på, Project X. Eftersom filmen påstås vara sann så blev jag nyfiken och gogglade lite på den nu när den slutat. Kortfattat så var det tydligen någon 15 årig tjej som skickat ut födelsedagsinbjudningar på Facebook till nära och kära. Även om inbjudningen senare raderades så blev slutkontentan att över 1600 personer kom på festen ... som spårade ur.
Såg inte hela filmen så tänkte försöka mig på det sen endara dagen. Mest för att kolla in hur allt började.
En liten egen tanke är att jag nog blivit vansinnig om något av mina barn hade satt igång något sådant. Tur man är förbi det stadiet med tonåringar. hahaha

Eftersom jag nu har en vilodag idag med tanke på benen så fortsätter jag på samma spår och kör igång ett race med Dr. Quinn.
Detta är en fantastisk dag till att bara slappa och titta på film.



... det är dax nu. Det är ju riktigt länge sen jag körde igenom dessa säsonger ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: