carinag.blogg.se

SKÖN MORGON PÅ BALKONGEN!!

Hur härligt det än är med liv och rörelser runt omkring måste jag säga att det är guld värt att vakna tidigt på morgonen, sitta en timme på balkongen med nybryggt kaffe och bara njuta av ensamheten och endast ha fågelkvitter i öronen. :) Japp det var min första morgonsyssla ... såååå skönt.

Klockan 9 sätter jag igång med mina jobbsök och innan dess skall jag ha hunnit morna mig ordentligt. Så jag kan tänka mig det blir ytterligare en kopp kaffe och lite mer balkonghäng.
Och på tal om balkongen så tror jag det kommer att bli en kanonfin dag. Så pauser och liknande kommer givetvis att vara där ute. Det är så härligt att vi går åt rätt håll i vädret, nu kan man snart lägga jackan också. :) :) 

Ha en fantastiskt härlig dag där ute, och glöm inte ... var rädda om och ta hand om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: