carinag.blogg.se

SÅ HÄR LÅNGT DENNA FREDAG!!

Vår Fredagskväll kan börja. Jag bara myser och gör absolut ingenting vettigt. Och efter den härligt goda början på den här dagen är det inte mer än rätt att sluta med det våta, tänkte jag. Okej, det är ju inte champagne ... men jag kan blunda och låtsas att jag är på en riktigt fin restaurang i alla fall. hehe
Och när Beatrice väl är klar med maten ... så kanske......

I morgon har Burger King på Wessels ansiktsmålning. Och gissa vem som skall dit? Jaaaag. Nja, målningen får någon annan stå för, men naturligtvis skall lilla Alexander få sig en ansiktsmålning. hihi
Det blir kul. Men det kommer ju inte att bli alltför mycket och alltför sent ikväll. Måste ju vara pigg när jag kliver in på favoritfiket i morgon. :) :) 

Måste sluta nu, det vankas MAT i köket. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

coola brillor på lillen

Svar: Ja, det är en riktig liten cooling...
Carina G.