carinag.blogg.se

PALOMINO!!

Den här veckan tänkte jag tipsa om en film som jag själv fullkomligt älskar. 
Naturligtvis måste man älska kärlek och drama. Hästar och hästrancher är också ett stort plus.

Handling:
Fotografen Samantha är en lycklig kvinna som har allt - tills den dag hon upptäcker att hennes man är otrogen. Förvirrad och förkrossad av sorg beger hon sig till väninnan Caroline, som äger en ranch i Kalifornien. Där ska hon göra ett fotoreportage om "Dagens amerikanska cowboy". Tate Jordan, en av de anställda på ranchen, får till uppgift att vara modell. Det är inget han uppskattar alls. Redan från start präglas deras förhållande av spänningar, och de hamnar hela tiden i konflikt med varandra.
Och sen då?? Kolla in filmen och se.

Ni kommer lätt att kunna hitta filmen. Däremot hade jag supersvårt att hitta någon trailer för filmen, i alla fall ingen som direkt går att nämna mer än de få sekunder som jag lagt in här under. 
Men jag kan garantera att om ni gillar kärlek, drama, hästar, passion, ranchägare ... ja då fullkomligt älskar ni den här filmen.

Med detta säger jag nu godnatt. Sitter ju nästan och somnar av utmattning, så det skall bli skönt att krypa ner under täcket.

Hoppas ni får en god natts sömn alla. Sov gott och dröm sött. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: