carinag.blogg.se

NY INTERVJU!!

Eftersom det nu är så svårt att få administrationsarbeten, så var jag tvungen att vidga mig en aning. Så idag kom det in ett sprillans nytt jobb som städerska. Det är ju inte alls inom mitt yrke, så långt man kan komma faktiskt. Ja, de flesta som känner mig vet att jag inte alls gillar det här med städning hemma. Men det är ett arbete, det innebär en inkomst. Och den inkomsten föraktas absolut inte.
Nåväl, jag skickade iväg en ansökan och fick besked två timmar senare att jag var välkommen på en intervju på Torsdag om jag var intresserad.
Klart jag är intresserad, måste ju som sagt ha en inkomst. Men sen var det väl kanske inte samma jubel som jag brukar ha när jag blir kallad på intervju. Men den känslan har inte bara med val av yrke att göra. Jag har varit på en hel del intervjuer och det har alltid slutat på samma sätt ...... ett nej. Så jag har inte jättehöga förväntningar, kan bara hoppas på det bästa.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: