carinag.blogg.se

NU LOGGAR JAG UT!!

Då är det snart dax att "logga ut" för ikväll. Jag är riktigt dåsig. Först den härligt goda maten som Beatrice knåpade ihop, hon blir mer och mer lik än fullgod kock :) , och sen den väldigt kalla men uppfriskande kvällspromenaden. Det har gjort susen så jag tror jag kommer att sova ordentligt gott inatt.
I morgon är det ju som sagt dax för nästa intervju. Så bra att företaget ligger i närheten av där jag själv bor. Kollade in adressen tidigare idag så jag verkligen skulle hitta dit i morgon bitti. Tacka vet jag hitta.se. Måste kolla in där varje gång jag skall någonstans så jag inte kör vilse på kuppen. hehe

Men nu säger jag i alla fall godnatt. Hoppas ni får en riktigt god natts sömn med många glada drömmar.

Sov gott alla. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: